Handelsbetingelser

Adresse: Kvottrupvej 14, Søften, 8382 Hinnerup

mail:  fav@favrskov-aftenskole.dk

Priser:

Priser for deltagelse på hold, er anført under "Alle hold"

Betaling:

Du kan, fra og med efterårssæsonen 2023, kun betale med Dankort/VISA/Master eller via MobilePay.

OBS! Pga af tekniske problemer - bliver tilmeldingerne for efterårssæsonen udsendt som hidtil - med betaling via indbetalingskort.

Afmelding:

Fortryder du din tilmelding, kan tilbagebetaling kun finde sted inden du starter på sæsonen. Dog kan nye deltagere få en gratis prøvetime inden endelig tilmelding.

OBS: Manglende betaling er ikke gældende som afmelding.

Aflysning af hold:

Hvis et hold bliver aflyst pga for få tilmeldinger - vil deltagergebyret blive tilbagebetalt.

Aflysning af enkelt undervisningsgang:

Hvis en undervisningslektion må aflyses pga Underviserens forfald, og det ikke lykkes at finde en afløser, vil vi forsøge at finde en erstatningsdato til for den aflyste lektion. Lykkes det heller ikke, vil deltagergebyret for denne lektion tilbagebetales.

Hvis holdene må aflyses på grund af krig, naturkatastrofer, terror, strejker, snestorm elle epidemier, betragtes dette som force majeure, hvormed retten til erstatningsundervisning eller tilbagebetaling af deltagergebyr bortfalder.